aktuality

POŠTOVNÉ ZDARMA

POŠTOVNÉ, BALNÉ při objednávce nad 2.000,- kč ZDARMA.

NOVINKA

 

YouTube video PANDA 

Prohlédněte si nové video k sedačce Corazon Panda na odkazu níže. Líbí se Vám?

https://www.youtube.com/watch?v=twZ2VvOf8Cs

 

 

NÁVOD OPĚRKA PANDA pdf

http://www.corazon-sport.cz/sm/data/product_docs/tmp/navodoperka.pdf



 

NÁVOD PANDA PDF

http://www.corazon-sport.cz/sm/data/

product_docs/tmp/panda.pdf

 

UŽIVATELSKÝ TEST SEDAČKY CORAZON PANDA 

http://lideahory.cz/clanek/test-d%c4%9btsk%c3%a9-nos%c3%adtko-corazon-panda

 

 

starsi-novinky/1637-corazon-panda

 

SAHARA 32  -nejnovější model značky Corazon, multifunkční, praktický, zaujme svou členitostí a řadou propracovaných detailů, které při nošení velmi oceníte.

 

STUPAČKY NA SEDAČKU PANDA -nově nabízí Corazon svým zákazníkům přídavné stupačky na sedačku PANDA.  

    

PLÁŠTĚNKA NA SEDAČKU PANDA -nově nabízí Corazon svým zákazníkům celoplošnou pláštěnku na sedačku PANDA 

     

SEDAČKA PANDA - Nový model sedačky Corazon PANDA uspokojí svými propracovanými detaily a precizním zpracováním i nejnáročnější uživatele. Více čtěte pod záložkou Sedačky na děti.

     

STROJNÍ VYŠÍVÁNÍ- precizní zpracování na japonských strojích TAJIMA, zajímavé ceny, objemové slevy- KOTAKTUJTE NÁS.

PŘIPRAVUJEME

REKLAMAČNÍ ŘÁD

          

Kupující má povinnost si při převzetí zásilku a v ní doručené zboží překontrolovat. Pokud jsou na zásilce zřejmé známky poškození, je kupující povinen zkontrolovat, zda došlo k poškození zboží v zásilce či nikoli. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího.

     

Ihned po obdržení zásilky si kupující zkontroluje doručené zboží a soulad s fakturovanými údaji. Pokud kupující zjistí při této kontrole závadu na zboží, či jakýkoli nesoulad mezi fakturovanými údaji a obdrženým zbožím, je povinen tuto skutečnost prodejci bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou dnů od převzetí zásilky, oznámit a to písemně, formou elektronické pošty, nebo telefonicky. Veškeré kontaktní údaje jsou uvedeny na faktuře.Po uplynutí uvedené lhůty 2 dnů od obdržení se zásilka považuje za kompletní a bezchybnou co do obsahu a doručení. Pokud kupující bude uplatňovat případné nesrovnalosti po výše uvedené lhůtě, bude toto uplatnění posuzováno jako standardní reklamace v souladu  s níže uvedeným standardními reklamačními podmínkami.

    

Vznikne-li na zboží dodaném od nás reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci telefonicky, osobně, písemně nebo formou elektronické pošty. Případné reklamace se řeší v maximání lhůtě 1 měsíce. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nezbytné předložit potvrzený záruční list, pokud byl ke zboží vystaven, a prodejku, případně fakturu. Bez uvedených dokladů nelze zboží reklamovat. Kupující zboží spolu s popisem závad doručí prodávajícímu k vyřízení reklamace osobně nebo poštou na adresu uvedenou na prodejním dokladu (faktuře).
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neodborného používání, stejně jako škody způsobené vnějšími událostmi, chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Záruka se dále nevztahuje na opotřebení věci obvyklým způsobem, ani na závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku k jinému účelu než je určen.

    
V případě neoprávněné reklamace zákazník hradí veškeré výlohy spojené s přepravou zboží jak dodavateli tak zpět.

    
Tento reklamační řád je platný od 01.11.2009 a je závazný jak pro stranu nakupující tak prodávající.